vrijdag 10 december 2010

Krijg snel een six pack door Ryan Reynolds' voedingsschema

Je zal vast al Ryan Reynolds kennen door zijn ongelofelijk fitte lichaamsbouw in films als The Amityville Horror of Blade Trinity. Hij heeft zo een lichaamsbouw redelijk snel gekregen, en dat is  grotendeels te danken aan zijn dieet. Ikzelf heb ook dit voedingsschema een maand gevolgd, en ik moet zeggen dat het bijzonder goed werkt!
 
Ryan Reynolds: “Ik at iets telkens om de 2-3 uur, zonder mij vol te proppen, om mezelf nooit hongerig te laten voelen. Ik drink ook veel water door de dag...”


Ontbijt: 2 eieren, wat “goede” vetten zoals een handvol amandelen of een stukje avocado en havermout (kook de havermout met water, voeg appelmoes of stukjes appel, rozijnen, en kaneel eraan toe).
Voormiddagsnack: eiwitreep of een whey protein shake
Lunch: witte tonijn wrap of een kipsalade  

Halverwege de middag: whey protein shake, eiwitreep of een appel en amandelen
Middagmaal: geroosterde vis of kip, bruine rijst, groentjes en een salade
Avondsnack: protein shake
Ryan: “Met het eten van een proteïne/koolhydraten mix om de 2 uur, heb ik 8-10 “kleine” maaltijden in plaats van 3 grote maaltijden over de hele dag. Dit is bij uitstek het belangrijkste dat je moet doen om een mooie, vaste spiermassa te krijgen. S' nachts geen koolhydraten meer eten, maar wel genoeg tijdens de dag. Dit dieet hield mijn bloedsuiker evenwichtig en gaf me de energie die ik nodig had voor de fysieke inspanningen die ik moest leveren voor mijn rol... Doe nooit aan die geen-koolhydraten zever mee. Kijk in plaats van dat naar de klok.”
Hij at de meeste koolhydraten na zijn training, en geen meer na 20.00 uur.

SUPPLEMENTEN: “Mijn spiermassa nam enorm toe toen ik creatine nam”, zegt Reynolds.Hij nam ook L-glutamine, geconjugeerd linolzuur (CLA), whey protein en een multivitamine.





Ryan: “Ik leerde dat 80% van spieren bouwen het dieet is. We hadden het eten tot een wetenschap gemaakt, zodat we zeker waren dat ik genoeg calorieën binnenkreeg om massa bij te komen, en geen vet. Daarvoor moest ik de hele dag veel kleine maaltijden eten. Veel eiwitten, maar ook koolhydraten. Ik geloof echt niet in dat geen-koolhydraten gedoe. Het is waarschijnlijk niet goed voor je, en het maakt je ook behoorlijk chagrijnig.”


Wil je meer voedingsschema's leren kennen, of wil je een effeciënte trainingsschema leren? Bezoek dan www.waytosucces.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten